torsdag 13. november 2008

Hva leserne sier

Jesu døtre og andre usannsynligheter var pinselesing for meg. Veldig, veldig leseverdig! Morsom, mye nyttig informasjon, kunnskapsrik, reflektert. Og selvfølgelig var det påfyll til den allerede tente interessen min for å kunne gjøre en slik tur. Takk, takk for alle de gode historiene.

(Inger)


Jeg hygger meg med boken din. Føler at jeg er litt med på turen, og ikke minst inspirerer boken til å drømme om turer jeg ønsker å gå, og glede meg over turer jeg har planlagt. Lavendelolje virker som et must jeg må skaffe meg.

(Trine)


Takk for boka. Den har jeg lest og kost meg med. Jeg likte stilen og innholdet. Fikk faktisk lyst til å ta en langsom tur engang. Jeg har nå beordret min mann å lese og han holder på å virke ivrig! En fornøyelig bok å lese. Så nå har jeg anbefalt den til alle mine kollegaer.

(Helga)


Jeg har akkurat lest den nye boken din. Helt herlig! Godt skrevet. Underholdene. Tankevekkende. Inspirerende. Kort sagt super.

(Eva)


Du holdt meg våken i natt. Boka di. Nydelig trykksak. Vet ikke helt sikkert hva som drev meg videre. Men hørte deg fortelle. Vemodig å lese de små personlige tilbakeblikkene. Greie opplysninger. Morsomt med skifte mellom dialog og beskrivelser.

(Ingeborg)


Gratulere med flott bok. Er kommet til Sauvelade og du skildrer historie, reiseskildringer og egne opplevelser på en fin og morsom måte.

(Jon)


Vi gikk veien i 2000. Kona mi sier at det er den beste boka hun har lest om veien.

(Lars)


Veldig flott bok og nå har jeg fått en drøm til.

(Eva)


Takk for en fantastisk beskrivelse av et relativt enkelt, men akk så tøft eventyr. Jeg ble litt interessert i å prøve. Vi får se!

(Peter)

Ingen kommentarer: